کلاس آموزش تعمیر تبلت زیر نظر تعمیرکار تبلت هر ماه در کامتک برگزار میشود. اموزش تعمیر برد تبلت، باز و بسته کردن تبلت و رفع اشکالات نرم افزاری تبلت از سرفصلهای اصلی در کلاس تعمیر تبلت میباشد.


رشد فروش دستگاه تبلت بمراتب نسبت به سالهای گذشته بیشتر شده است و سهم فروش کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت ها را بخود اختصاص میدهد. بهمین علت فروش بالا خرابی تبلت نیز زیاد شده و واردکنندگان و تعمیرکاران را منجر به کار تعمیرات تبلت کرده است. دوره آموزش تعمیرات تبلت مانند دوره آموزش تعمیر موبایل شامل بخش های نرم افزاری و سخت افزاری است که بیشترین مبحث کلاس را عیب یابی سخت افزاری و تعمیرات برد تبلت بخود اختصاص میدهد.


آموزش تعمیرات تبلت شامل تعمیرات تبلت سامسونگ، سونی، ایسر، ایسوس و تبلت آیپاد است


قابل ذکر است بخش تعمیرات تبلت و تعمیر لپ تاپ کامتک با بهترین تجهیزات و امکانات توانسته مرکز پشتیبانی برای شرکت های گارانتی و همچنین واردکنندگان این محصول باشد. کارآموزان عزیز با آموزش تعمیرات تبلت در شرکت کامتک با تجهیزات و نحوه عملکرد شرکت در زمینه تعمیرات تبلت آشنا شده و میتوانند مرکز تعمیرات تبلت راه اندازی کنند. آموزش بصورت کاملا کاربردی می باشد. آشنایی با فروشندگان ابزارهای تعمیرات شامل BGA Machine , دستگاه IR و شابلن های مختلف مخصوص گوشی و تبلت جهت راه اندازی کارگاه تعمیرات گفته میشود.


نحوه برگزاری دوره آموزش تعمیرات تبلت را در این صفحه مشاهده کنید.





آدرس ما: تهران؛ ضلع جنوب شرقی میدان ولیعصر، مجتمع تجارت ایرانیان، طبقه ۵، واحد ۴
تلفن : ۰۲۱۸۸۹۰۹۶۰۶
موبایل : ۰۹۱۰۲۱۴۸۴۴۲
**با مراجعه به سایت ما از شهریه و تاریخ برگزاری کلاسها مطلع شوید**

اینستاگرام کامتکlinkedin google plusgoogle map